Tuesday, March 20, 2012

# jom kita jalan-jalan #

Assalamualaikum w.b.t.
&
Selamat Sejahtera

Kali ni aku nak bagitau yang hujung minggu ni aku nak buat trip ke..
Air Terjun Sekayu.

Pernah dengar tak nama tempat ni ek??

 

aku rasa, aku je yang tak kenal lagi tempat ni.. sebab tu lah aku nak sangat tempat ni...
aku nak explore tempat percutian dengan kawan2 aku..
kali ni aku g dengan kawan2 sekuliah kat U aku..

kalau ada sapa2 nak join,boleh je..jom lah..
trip ni akan dibuat hujung mggu ni, hari jumaat hingga keesokannya..

Tak sabar rasanya nak pergi kesana..
semoga tiada apa yang buruk terjadi semasa n selepas balik dari Sekayu nanti..

nanti, aku nak update blog dengan gambar2 masa kiteorg duk kat sekayu tu plak..
jumpa kamu semua kat sana k..

thanks my beloved readers, u all..

~ Sejahtera keatas kamu semua. ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...