Monday, May 30, 2011

# kerja @ cuti #

assalamualaikum...
lama dah tak update blog ni...
dah brape lama ye???
ade la dalam sebulan..

sekarang ni musim cuti sekolah,,
dan jugak cuti U.
sume U cuti panjang tahun ni...
4 bulan tu..lepas raya baru sambung study balik...
kepala otak dah agak2 berkarat,baru nak gilap selepas 4 bulan cuti..

sini nak citer la sikit aktiviti yang aku tengah buat dalam cuti ni...
tau ape????
ape lagi, keje la...
sekarang ni aku keje sebagai 'receptionist' kat sebuah resort kat Pulau Perhentian.
resort ni bernama, Flora Bay Resort.
nak tau lebih lanjut, jom klik sini...

(gambar ni tiada kaitan pun)

keje resort ni skadar nak cari pengalaman la..
bukan ape..hasrat ayahnda nak bukak resort...so, trase macam bertanggungjawab la pulak nak bukak resort.
walau pun masih banyak yang perlu dipelajari,at least, kita tau ape yang orang atasan resort ni uruskan...
tu salah satu tujuan aku keje kat cini la...
satu lagi, nak cari duit lebih nak buat simpanan@beli dinar sebabnya nak buat mas kahwin untuk bakal isteri aku nanti..

walaupun banyak halangannye,harap usaha aku ni akan berbaloi kelak..

aku rasa, setakat ni jah la dulu coretan kali ni..

jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...